Sklep SMS - Forum
 
InfoKup LicencjęDownloadKonfiguracjaPoradnikiForumKontakt

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Coś w rodzaju BOK'u.
#1
Witam, proponuję aby SeeK stworzył coś w rodzaju Biura Obsługi Klienta, mam na myśli tutaj kilka osób, które udzielały by pomocy użytkownikom w chwili gdy mają jakieś problemy np z kodem tak jak ja i czekam kilka dni na pomoc i niestety nic, a dzięki zastosowaniu takiego "systemu" myślę, że podniosło by to poziom obsługi klientów tych obecnych oraz tych potencjalnych. Jako osoba przygotowująca się do zawodu logistyka wiem, że zarządzanie relacjami z klientami jest bardzo ważne bez względu na to co robimy. Szczerze mówiąc to takie czekanie wielodniowe na odpowiedź zniechęca mnie oraz na pewno nie jedną z osób, które posiadają tutaj licencję, a chyba chodzi o to by klientów przybywało.
Odpowiedz
#2
Bardziej bym popierał system wdrożony do sklepu (panelu) jako że i tak sklep się łaczy i sprawdza poprawnosc licencji czemu nie miałby przesyłać zgłoszeń do bazy, odraz odpowiedzi do klientów. ?
Odpowiedz
#3
Cześć!
Jak najbardziej rozumiem Twoją frustrację. Stworzenie czegoś w stylu BOKu wymaga odpowiednich środków pieniężnych, których nie posiadam. Za darmo nikt nie będzie też robił Wink Zdaję sobie sprawę, że powinienem odpisywać szybciej, ale czasami po prostu nie jestem w stanie.
Odpowiedz
#4
To może chociaż osoba na bazie powiedzmy Administratora, myślę, że spokojnie byś znalazł taką osobę, która by się tym zajęła. Dodatkowo proponuję by dodać do sklepu również taką funkcję dzięki której można wpłaty pokierować na konto gdzie posiadamy licencję. Nie trzeba wtedy pilnować i dawać ręcznie kodu tylko by było na zasadzie np cssetti podajesz API bądź coś innego i środki lecą wtedy na to konto.
Odpowiedz
#5
Planuję taki dodatek wprowadzić w najwoszej wersji sklepu: 4.0.0 Ale na to trzeba będzie jeszcze trochę poczekać Smile
Odpowiedz
#6
Kiedy bedzie?
Odpowiedz
#7
Jak wyjdzie wersja 4.0.0
Odpowiedz
#8
Jeszcze roczek poczekamy Smile
Odpowiedz
#9
A co do BOK'u to pieniędzy nie potrzeba bo jeśli byś porozmawiał z Support Team'em to by na pewno się zgodzili Ci pomagać w miarę swoich możliwości
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości