Sklep SMS - Forum
 
InfoKup LicencjęDownloadKonfiguracjaPoradnikiForumKontakt

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PROBLEM Z API HOSTPLAY
#1
WITAJCIE MAMY PROBLEM Z NASZYM API:

Po zmianie treść z hpay.hostplay na hostplay. 

Api dodaje kase do portfela użytkownika ale nie dodaje usługi dla osoby która ją kupiła prosimy o pomoc w celu naprawy api.
Odpowiedz
#2
Jaki wyświetla się komunikat?
Zakup z poziomu WWW, czy serwera?
Czy kod weryfikuje się poprawnie przez API, czy napotyka problem w trakcie?
[Obrazek: logobans2.png]
Odpowiedz
#3
Powiem tak, czy kupi sie przez www czy przez serwer jest to samo, skutek jest taki ze kod ogólnie z sms jest poprawny dodaje kase w portfelu użytkownika na naszym portalu. Ale nie dodaje usługi danej osobie która go kupiła, z tego co wiem na serwerze jest napisane, że zakupiono poprawnie usługę ale nie dodaje jej. Problem pojawia się tylko w naszym api i jak mówie po zmianie treści sms.

Dodam, że doładowując konto na sklepie www wywala bład ze kod jest dobry ale wysłany nie z tego numeru. Oczywiście wraz z nową treścią powstały też nowe konta na homepay być może to jest przyczyna nie ma ich gdzies dodanych w api bo osobiście znaleźć nie mogę?
Odpowiedz
#4
"wywala błąd ze kod jest dobry ale wysłany nie z tego numeru" - nie bardzo rozumiem.

Usługa nawet nie dodała się do bazy? Jeżeli jest to jakiś VPS polecam przeglądnąć logi

Trochę głupie pytanie, ale odpowiednio wyedytowaliście ss_transaction_services?

Mam rozumieć, że zmieniła się tylko treść sms, a samo API pozostało bez zmian?

Odwołanie nadal kieruje do http://hostplay.pl/api/payment/api_code_verify.php ?

Czy baza sklepu również stoi na MyDevil?
[Obrazek: logobans2.png]
Odpowiedz
#5
Witaj,

Więc po kolei,

Jeżeli chodzi o api to tak ciągle jest to samo i powiem szczerze ze ono działa bo płatności w hostplay dochodzą bez problemowo, problem leży po stronie sklepu gdzie api stwierdza ze dany kod jest nie prawidłowy do danej usługi mimo, że jest. Co do ss_transaction_services edytowana była tylko treść, problem nie leży tylko u nas ale u każdego naszego klienta. Co do bazy sklepu jak mówie było testowane w różnych sklepach wiec nie były na mydevil, również nie jest to przyczyna bo mielismy na mydevil również stare sms i chodziło.
Odpowiedz
#6
Wygenerowałem sobie sam kod w sklepie, ustawiłem treść na HOSTPLAY i dokonałem zakupu.

1. https://scr.hu/KpDD5q
2. https://scr.hu/MqZZzr
3. https://scr.hu/JWDDGL
4. https://scr.hu/ZLKKva - jak widać dodało się do bazy

Mogę prosić jakieś testowe kody na pw do hostplay? (1,23zł)
Sprawdzę to jeszcze na kodach bezpośrednio z waszego serwisu.
[Obrazek: logobans2.png]
Odpowiedz
#7
Kody podane coś wyszło z tego?
Odpowiedz
#8
Przyglądnąłem się wstępnie, siądę przy tym porządnie po weekendzie i dam znać.
Czy przez starą treść sms można jeszcze autoryzować kod?
[Obrazek: logobans2.png]
Odpowiedz
#9
W panelu niestety nie musiałbym zmienić smsy znowu.
Odpowiedz
#10
I jak udało się coś z tym zrobić ?

__________________________
giełda transportowa
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem SKLEPSMS. Tysiek 10 1,410 03-04-2017, 13:02 PM
Ostatni post: Didi77
  Problem z dodaniem klucza API do wszystkich płatności. efka 3 639 06-03-2017, 11:57 AM
Ostatni post: eztruk
  Problem Avabuy 3 1,248 05-01-2016, 02:18 AM
Ostatni post: SeeK



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości