Sklep SMS - Forum
 
InfoKup LicencjęDownloadKonfiguracjaPoradnikiForumKontakt

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Doładowanie Portfela
#1
dzisiaj chciałem wpłacić do portfela 12,50zł
na stronie http://www.sklep-sms.pl
wpisałem treść i numer prawidłowo a na konto nie zostało zasilone a w e-semesie pisało że błąd  wysyłania a z konta pobrało mi 30,75zł
wysłałem 2 esemes za 17,22zł i przyszła mi wiadomość "Usługa premium sms jest obecnie niedostępna" (w razie konieczności prześle screeny smsów)
proszę o szybką odpowiedź najlepiej od właściciela sklepu
Odpowiedz
#2
Powiem tak niestety na chwile obecną nie ma kontaktu z właścicielem sklepu nie zostawił on również żadnej wiadomości w jaki sposób można się z nim skontaktować jedyna pomoc jakiej jestem w stanie udzielić to złożenie reklamacji na stronie dostawcy sms premium z tego co się orientuję jest to poniższy link:
https://simpay.pl/reklamacje

Po reklamacji powinni podać ci kod do doładowania bądź doładować portfel.

Pozdrawiam,
Łukasz
Odpowiedz
#3
(21-11-2017, 15:33 PM)~Sn1p3r~ napisał(a): Powiem tak niestety na chwile obecną nie ma kontaktu z właścicielem sklepu nie zostawił on również żadnej wiadomości w jaki sposób można się z nim skontaktować jedyna pomoc jakiej jestem w stanie udzielić to złożenie reklamacji na stronie dostawcy sms premium z tego co się orientuję jest to poniższy link:
https://simpay.pl/reklamacje

Po reklamacji powinni podać ci kod do doładowania bądź doładować portfel.

Pozdrawiam,
Łukasz

żadnej wpłaty do portfela nie dostałem a ni żadnego zwrotu pieniędzy a pisałem do nich od razu jak Pan napisał
Odpowiedz
#4
A czy dostał Pan jakąś odpowiedź ?
Odpowiedz
#5
Dramat trwa nadal. U mnie to samo.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Doładowanie Portfela Gasior 4 831 30-05-2017, 20:12 PM
Ostatni post: Gasior



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości